14 Haziran 2009 Pazar

Buradan sonsuza Bir Yolculuğun Getirdikleri ...

Bugün 14 Haziran 2009 ..Şu an saat 20.10
Oysa ben çok uzaklardan,Antalya'ya yaptığım
bir yolculuktan geriye dönüyorum. Yaşamımın en
güzel ve anlamlı hediyesini alarak.Sevdiğim ile o günü paylaşmaktan dönüyorum.
Öylesine mutlu ve huzur doluyum ki,bunu yeniden doğmuş bir adamın
açıklaması olarak kabul edebilirsiniz.Evet,çok ama çok uzun zamandır
karşı karşıya gelemediğim sevdiğimin elini bugün tutmak,en sonunda
O'nunla aynı yolda yürümek kısmet oldu..
Hani beni yaşama bağladığını söylediğim o kendi güzel,
Yüreği güzel kadın var ya işte kendisinden söz ettiğim hanım O....
Kısmet'te daha güzel ne olabilir ki..
Birlikte olduğumuz,paylaştığımız yaşamımın en güzel gününü bu satırlara aktarmak istiyorum.
Yaklaşık 12 saatlik bir yolculuktan sonra sabahın yedisinde Antalya'da buluşacağımız otobüs durağına geldim ve bir de baktım ki,karşıdan gülümseyerek geliyor.
Yüreğim nasıl da çıkmadı yerinden ve gözümden gelen o müthiş yaş,
nasıl da beni bir anda olduğum adamdan çıkarıp bir anda yeni bir
insana,seven bir insana dönüştürdü,anlayabilmiş değilim...
Bana sarıldığı an öyle bir titriyordu ki,şu an hala kendimde
hissedebiliyorum ve bu,bir erkeğin algılayabileceği en güzel
duygu olsa gerek..
Sevmek,sevilmek ne kadar güzel imiş.Hem de BURADAN SONSUZ'a.

Hiç yorum yok: