2 Mayıs 2009 Cumartesi




GÖZLERİNİN İÇİNE..
Gözlerinin içine başka hayal girmesin
Bana ait çizgiler dikkat et silinmesin
İstersen yum gözlerini, tıpkı düşünür gibi
Benden evvel başkası sakın seni görmesin
Benden evvel başkası seni görüp sevmesin

Kıskanırdım seni ben kendi gözümden bile,
Nasıl verirdim seni bir yabancı ele
Sana gelen yollarda daima beni bekle
Benden evvel başkası sakın seni görmesin
Benden evvel seni görüp sevmesin

Beste: Zeki Müren Güfte: Vedat Şenyol
-------------------------------------------------

Manolyam ( Uzun Yıllar Bekledim Hakikat Oldu Rüyam)

Uzun yıllar bekledim..
Hakikat oldu rüya..

Uzun yıllar bekledim..
Hakikat oldu rüya..

Koklamaya kıyamam..
Benim güzel Manolyam..

Koklamaya kıyamam..
Benim güzel Manolyam..

Nazlı çiçeğimsin sen..
Sevdana dayanamam..

Nazlı çiçeğimsin sen..
Sevdana dayanamam..

Koklamaya kıyamam..
Benim güzel Manolyam..

Koklamaya doyamam..
Benim güzel Manolyam..

Beste ve Güfte :Zeki MÜREN

Öyle güzel ve duyularak,hissedilerek yazılmış,dile getirilmiş eserler ki
insan dinlemeye kıyamıyor.

Hiç yorum yok: